Tema: Waarom Hello World?
-
07-Feb-2010 06:01 # 1
Stil gebruikers
- Plek
- Dieselfde.
- Boodskappe
- 10 983
Waarom Hello World?
Het jy al ooit gewonder hoekom wanneer jy leer 'n programmeertaal of virtuele taal codes bladsye in meeste boeke te skep, indien nie die meeste te sê, want ek het nie almal gelees het, begin altyd met die afdruk van 'n groet en het' n globale uitdrukking:
Hello World?, Hello wêreld?
Wie het met?
Hoe om te begin?
Hoekom nie begin met 'n ander lyn? :
Is iemand daar buite?
Howdoyouing?
Waarom Hello World?
-
-
07-Mar-2010 23:56 # 2
Stil gebruikers
- Boodskappe
- 224
Re: Hoekom Hello World?
ES LO MAS bewys baar met die woorde dat Klink soos "DA PIPOL VAN"
IS COGNOTACIONES "Nurdan" ,,,,,,. EJ :,,,, PIPOL REPABLIC OV DA CHAIN
PORAYA AAN DIE EINDE van die skool waar 90 "SHO BTW, daar kom 'n ENKELE sakke koring en melkpoeier Tambo met die briewe wat gelees
"DA DA YUNAIRE SSHHHTEIIT PILPOL OV" llevavan APREGUNTAR DEUR wat sommige baadjie, en indien die mense van die YUNAIRE SSHHTEIIT CARES, hoekom het ons nie op ons WIJ jammer?
KANS? NOS JU
-
08-Mar-2010 12:34 # 3
Stil gebruikers
- Plek
- Dieselfde.
- Boodskappe
- 10 983
Beantwoord: Hoekom Hello World?
Yaaa, yaaaa
wat voorheen helodpipol golwe?
iets anders as hulle sê, folk, maar ek kan dink aan iets interessants om aansoek te doen vir hierdie reaksie.
Omdat hello world, as die res van die wêreld het geen telefoon of internet?
?
-
31-May-2010 10:33 # 4
Gereelde gebruikers
- Boodskappe
- 1644
Dit is slegs vir historiese redes Kernighan en. Ritchie ontwerp om die C taal wie se klem is onmiddellik skriftelik kode. Moet nie wag om uit te vind al die spesifikasies vir algo.Su beroemde boek "Die C-programmeertaal Taal" is die standaard werk op hierdie taal. Die eerste voorbeeld is net die druk iets. Dit voorbeeld is opgeneem in dieselfde tyd as wat die beroemde cat funksies deur ander professore en die res is geskiedenis.
Ek het 25 jaar in die C programmeertaal taal, selfs in die Sintese van hardeware met nie-ANSI C tale altyd gebruik word om die beroemde "hallo wêreld.."
-
31-May-2010 14:36 # 5
Soos 'n eenvoudige gewoonte, is die enigste verduideliking wat ek aanvaarbaar. Omdat onlangs in 'n boek gelees van die C #, omdat van die "Hello World", en die vermeende verduideliking was soos' n hoax. Hy het gesê die teks (nie-tekstuele) wat gebruik is om 'n program wat produseer' n uitset op die skerm met die bekende boodskap van die kenmerke van die programmeertaal te wys, omdat dit roetine toegelaat om beter te doen. Humbug.
Soos dit is moontlik dat die program
In BASIC kan jy gee my 'n idee van die eienskappe van die programmeringstaal?Código:PRINT "HELLO WORLD"
Toon geen omstandighede, geen monster loops, toon geen verklaring en die gebruik van veranderlikes, ens
Dus beslissing uit ander verduidelikings, sit ons met die eenvoudige gewoonte.Om die wêreld te verbeter, moet jy eers jouself te verbeter ...
-
31-May-2010 21:52 # 6
Gereelde gebruikers
- Boodskappe
- 1644
Nee nee .. Nee meneer ek het nie my trou! .. Voordat ontwikkeling omgewings het geen debugguers of iets van dat die meer voordat jy kan leer om iets te skryf op die skerm vinniger jy ander funksies van taal kan ontdek.. Net met inbegrip van sodanige state uitvoer in die terminale te produseer
soos
if (esto_ejecuto) printf ("Hello World of ander crap");
anders printf ("Bush is 'n CEROTE");
Soortgelyke onderwerpe
-
Big Ideas Dit Verander Die Wêreld: Tony Benn oor Demokrasie
Deur Achiote Kultuur in die algemeen forumAntwoorde: 1Laaste boodskap: 28-Jan-2010 07:20 -
What A Wonderful World
Deur IVANN in die forum Vermaak (Musiek, fliek, TV, ens)Antwoorde: 7Laaste boodskap: 01-Sep-2009 10:05 -
Die wêreld is 'Ghetto
Deur Fuser in die forum General ForumAntwoorde: 0Laaste boodskap: 04-Jan-2009 19:19 -
Met ander woorde die ander Wêreld
Deur Achiote in die forum General ForumAntwoorde: 3Laaste boodskap: 10-Nov-2008 18:01 -
Nuwe Wêreld Orde en 'n projek vir' n nuwe Amerikaanse CENTYURY
Deur Elton in die forum General ForumAntwoorde: 8Laaste boodskap: 11-May-2008 20:30

Antwoord met aanhaling

Email