+ Antwoord op onderwerp
Showing results 1 tot 6 van 6
  1. # 1
    Plek
    Dieselfde.
    Boodskappe
    10 983

Question Waarom Hello World?

Het jy al ooit gewonder hoekom wanneer jy leer 'n programmeertaal of virtuele taal codes bladsye in meeste boeke te skep, indien nie die meeste te sê, want ek het nie almal gelees het, begin altyd met die afdruk van 'n groet en het' n globale uitdrukking:

Hello World?, Hello wêreld?

Wie het met?

Hoe om te begin?

Hoekom nie begin met 'n ander lyn? :

Is iemand daar buite?

Howdoyouing?

Waarom Hello World?

-

2. # 2
    Boodskappe
    224

Predeterminado Re: Hoekom Hello World?

ES LO MAS bewys baar met die woorde dat Klink soos "DA PIPOL VAN"
    IS COGNOTACIONES "Nurdan" ,,,,,,. EJ :,,,, PIPOL REPABLIC OV DA CHAIN
    PORAYA AAN DIE EINDE van die skool waar 90 "SHO BTW, daar kom 'n ENKELE sakke koring en melkpoeier Tambo met die briewe wat gelees
    "DA DA YUNAIRE SSHHHTEIIT PILPOL OV" llevavan APREGUNTAR DEUR wat sommige baadjie, en indien die mense van die YUNAIRE SSHHTEIIT CARES, hoekom het ons nie op ons WIJ jammer?

KANS? NOS JU

3. # 3
    Plek
    Dieselfde.
    Boodskappe
    10 983

Predeterminado Beantwoord: Hoekom Hello World?

Yaaa, yaaaa

wat voorheen helodpipol golwe?

iets anders as hulle sê, folk, maar ek kan dink aan iets interessants om aansoek te doen vir hierdie reaksie.

Omdat hello world, as die res van die wêreld het geen telefoon of internet?

?

4. # 4
    Boodskappe
    1644

Dit is slegs vir historiese redes Kernighan en. Ritchie ontwerp om die C taal wie se klem is onmiddellik skriftelik kode. Moet nie wag om uit te vind al die spesifikasies vir algo.Su beroemde boek "Die C-programmeertaal Taal" is die standaard werk op hierdie taal. Die eerste voorbeeld is net die druk iets. Dit voorbeeld is opgeneem in dieselfde tyd as wat die beroemde cat funksies deur ander professore en die res is geskiedenis.
    Ek het 25 jaar in die C programmeertaal taal, selfs in die Sintese van hardeware met nie-ANSI C tale altyd gebruik word om die beroemde "hallo wêreld.."

5. # 5
    Boodskappe
    340

Soos 'n eenvoudige gewoonte, is die enigste verduideliking wat ek aanvaarbaar. Omdat onlangs in 'n boek gelees van die C #, omdat van die "Hello World", en die vermeende verduideliking was soos' n hoax. Hy het gesê die teks (nie-tekstuele) wat gebruik is om 'n program wat produseer' n uitset op die skerm met die bekende boodskap van die kenmerke van die programmeertaal te wys, omdat dit roetine toegelaat om beter te doen. Humbug.

Soos dit is moontlik dat die program

Código:
    PRINT "HELLO WORLD"
    In BASIC kan jy gee my 'n idee van die eienskappe van die programmeringstaal?

Toon geen omstandighede, geen monster loops, toon geen verklaring en die gebruik van veranderlikes, ens

Dus beslissing uit ander verduidelikings, sit ons met die eenvoudige gewoonte.
    Om die wêreld te verbeter, moet jy eers jouself te verbeter ...

6. # 6
    Boodskappe
    1644

Nee nee .. Nee meneer ek het nie my trou! .. Voordat ontwikkeling omgewings het geen debugguers of iets van dat die meer voordat jy kan leer om iets te skryf op die skerm vinniger jy ander funksies van taal kan ontdek.. Net met inbegrip van sodanige state uitvoer in die terminale te produseer

soos

if (esto_ejecuto) printf ("Hello World of ander crap");
    anders printf ("Bush is 'n CEROTE");

Soortgelyke onderwerpe

1. Big Ideas Dit Verander Die Wêreld: Tony Benn oor Demokrasie
    Deur Achiote Kultuur in die algemeen forum
    Antwoorde: 1
    Laaste boodskap: 28-Jan-2010 07:20
  2. What A Wonderful World
    Deur IVANN in die forum Vermaak (Musiek, fliek, TV, ens)
    Antwoorde: 7
    Laaste boodskap: 01-Sep-2009 10:05
  3. Die wêreld is 'Ghetto
    Deur Fuser in die forum General Forum
    Antwoorde: 0
    Laaste boodskap: 04-Jan-2009 19:19
  4. Met ander woorde die ander Wêreld
    Deur Achiote in die forum General Forum
    Antwoorde: 3
    Laaste boodskap: 10-Nov-2008 18:01
  5. Antwoorde: 8
    Laaste boodskap: 11-May-2008 20:30

Publikasie Standaarde

• Kan nie nuwe drade
  • Kan nie reageer op boodskappe wat
  • Kan nie Voeg aanhegsels
  • Kan nie wysig jou poste

Geborgde Skakels: SONY mobiele toestelle | Fools Quotes | 

Outomatiese vertalings (Powered by Powered by Google):
Afrikaans Albanian Arabic Belarusian Bulgarian Catalan Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Filipino Finnish French Galician German Greek Hebrew Hindi Hungarian Icelandic Indonesian Irish Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Macedonian Malay Maltese Norwegian Persian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swahili Swedish Taiwanese Thai Turkish Ukrainian Vietnamese Welsh Yiddish